نگاهی اجمالی به استفاده از دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک

تمام اتوماتیک نان لواش

 قصد داریم تا نگاهی اجمالی به استفاده از دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک بیندازیم تا بتوانیم میزان تاثیرگذاری و اهمیت این دستگاه را در صنعت نان و نانوایی به شما نشان دهیم

تصور کنید که در یک گرمای طاقت فرسا در یک شهر بندری که دمای هوا به حدی است که اگر یک تخم برغ را به همراه مقداری روغن به مدت پنج دقیقه در زیر آفتاب بگذاریم، بدون آنکه هیچ شعله ای در زیر ماهیتابه ی این تخم مرغ روشن باشد، کاملا پخته و قابل خوردن می شود، قرار است یک نانوا در کنار تنور بایستد و با حرارت تنور نانوایی جدال کرده دست به پخت و پز نان های تازه بزند.

تاثیر دستگاه روی راندمان کاری

نمی شود از گرمای تنور نانوایی فرار کرد اما خب علم امروز به ما این اجازه را می دهد که تا حد زیادی بتوانیم حرارت تنور نانوایی برای تولید روزانه صد ها عدد نان را تا به حدی مهار کنیم که شاطر نانوایی بتواند با راندمان کاری بالاتر و بیشتر و بهتری دست به تولید نان ها نانوایی خود بزند.

استفاده از دستگاه در مناطق مختلف جغرافیایی

نه تنها در یک شهر بندری شرجی با دمای سرسام آور بلکه در تمام منطقه های جغرافیایی لازم است که دستگاه های تولید نان لواش اتوماتیک وجود داشته باشد که علاوه بر بالا بردن راندمان کاری نانوایی و تولید نان های بیشتر در مدت زمان کمتر با هزینه ی تمام شده ی کمتر، زحمات و دردسر هایی که یک نانوا باید در هنگام پخت و پز نان های نانوایی خود داشته باشد، کمتر بشود.

همه گیر شدن دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک

نه اینکه نان پختن به شیوه ها و روش های سنتی خوب نباشد نه، بلکه شاید در برخی از شرایط و امکانات خاص پختن نان به روش های سنتی بسیار بهنر و به صرفه تر نیز باشد.

مثلا در بسیاری از روستاها بهنر است که باز هم برای پختن نان از شیوه های سنتی و تنور های سنتی استفاده کرد و یا مثلا عشایری که برای سیر کردن شکم خود و فرزندان خود اقدام به پختن نان در تنور های حفر شده در دل زمین می کنند، نمی توانند یک دستگاه نانوایی لواشی تمام اتوماتیک خریداری کرده و آن را همیشه در هنگام کوچ های خود به همراه خود حمل کنند.

اما در شهر های صنعتی که جمعیت زیاد است،نیاز به تولید نان در تعداد و تیراژ زیاد پدید می آید و تقاضای نان در تعداد بالا، استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک نانوایی لواش را لازم و ضروری کرده و امروزه می توان به جرات گفت که دیگر در هیچ محله ای از تهران و شهرهای بزرگ تر ، مغازه ی نانوایی لواشی وجود ندارد که از دستگاه تمام نانوایی لواش تمام اتوماتیک برای تولید نان های مصرفی اهالی یک محله استفاده نکند.

اولین قدم برای تاسیس نانوایی لواشی

اولین اقدام اساسی بعد از تاسیس یک مغازه ی نانوایی لواش، که قرار است به صورت مدرن و مکانیزه عمل کند تجهیز مغازه با یک دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک است تا قدم اول در تولید نان برداشته شود، و بتوان در تعداد و تیراژ زیاد دست به تولید و توزیع نان های لواش با کیفیت برای مشتریان مغازه ی خود کنیم.

فواید مالی استفاده از دستگاه نانوایی لوش تمام اتوماتیک

یکی از محاسنی که استفاده از دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک دارد این است که، استفاده از این دستگاه نیاز کارفرما به تعداد بیشتر کارگر نانوا را کم می کند در نتیجه کارفرمایی که اقدام به تاسیس نانوایی کرده است در آخر هر ماه دستمزد ماهیانه ی کمتری به هر کارگر پرداخت می کند.

از سوی دیگر مواد اولیه دقیق تر محاسبه شده و در واقع هزینه مواد اولیه (نسبت به زمان غیر مکانیزه بودن نانوایی و هدررفت مواد اولیه) کاهش می یابد و همین امر میزان سود کارفرما را افزایش می دهد.

نتیجه کلام

در این مقاله تلاش شد تا نگاهی اجمالی به استفاده از دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک یندازیم.

گروه صنعتی آذربایجان (افخمی) تولید کننده انواع دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی با چند دهه فعالیت در این زمینه به عنوان یکی از پیش قدمان در صنعت مکانیزه کردن نانوایی ها به شمار می رود.

این شرکت با هدف بهداشتی تر کردن هر چه بیشتر نانوایی های سنتی و مکانیزه کردن آن دستگاه های نانوایی را به بازار عرضه نمود و آخرین دستگاه اختراع و ثبت شده توسط این شرکت ، دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک می باشد.

برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *