عملکرد بخش ضربه زن مکانیکی در دستگاه اتوماتیک نانوایی

عملکرد بخش ضربه زن مکانیکی در دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی

عملکرد بخش ضربه زن مکانیکی در دستگاه اتوماتیک نانوایی چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟ نصب آن به چه صورت انجام می شود؟

ضربه زن مکانیکی در دستگاه اتوماتیک

دستگاه ضربه زن مکانیکی در دستگاه اتوماتیک نانوایی با نام های دیگری نظیر شاطر اتوماتیک نانوایی یا ربات نانوایی هم شناخته می شود.

این ربات باعث افزایش کیفیت نان تولیدی می شود و هم چنین مانع از دخالت دست در هنگام پخت نان در نانوایی می شود.

کار کردن با دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی کار ساده ای است و دستگاه ضربه زن مکانیکی یا همان شاطر اتوماتیک کار تولید و پخت و پز نان را به مراتب اسان تر و راحت تر از قبل می کند.

ویژگی های دستگاه ضربه زن مکانیکی در دستگاه اتوماتیک نانوایی

دستگاه ضربه زن مکانیکی در دستگاه های اتوماتیک نانوایی دارای شمارش نان لیزری است و از این جهت شمارش نان های تولید شده در مدت زمانی که در حال کار کردن است را دقیقا محاسبه می کند.

این دستگاه ضربه زن مکانیکی این قابلیت را دارد که با تنظیماتی کنترل شود تا در هنگام ضربه زدن به خمیر های سفت تر ضربه های محکم تری وارد کند و یا در هنگام ضربه زدن به خمیر های نرم تر آرام تر باشد.

اصولا دستگاه ضربه زن بر روی هر دستگاهی نصب می شود و هیچ نیازی به تعویض هیچکدام از اجزای دستگاه های قدیمی تولید نان نیست. می توان به کمک این دستگاه نان هایی سالم و با کیفیت تر تولید کرد.

سرعت عملکرد این دستگاه کنترل می شود و می توان به همین ترتیب سرعت تولید نان های نانوایی را افزایش و یا کاهش داد.

نان های تولیدی با دستگاه ضربه زن مکانیکی بدون دخالت دست تولید می شوند.

تعمیر و نگهداری آسان

دستگاه ضربه زن مکانیکی ساختار بسیار ساده ای دارد و به همین علت که از ساختار پیچیده ای برخوردار نیست نصب و راه اندازی آن نیازی به علوم و مهارت های کارشاناسی شده ندارد و به راحتی می توان آن را بر روی دستگاه اتوماتیک نانوایی نصب نمود.

هم چنین باز هم به علت همین ساختار ساده در صورت اینکه دستگاه ضربه زن دچار مشکل بشود می توان به راحتی و با استفاده از ابتدایی ترین ابزار ها آن را تعمیر نمود.

لازم به ذکر است و باید به این موضوع هم اشاره کرد که دستگاه ضربه زن یا همان شاطر ربات به سادگی تنظیم می شود و می توان میزان نان های تولیدی و سرعت تولیدی این نان ها را در مدت زمان مشخص شده ی خاصی به دستگاه داد.

قابلیت تنظیم ساده

برای نانواهایی که می خواهند به راحتی وظیفه ی پخت و توزیع نان را انجام بدهند پارامتر های خاص و پیچیده ی نرم افزاری بسیار مضر است و می تواند موجب گیج شدن شاطر های صنف نانوایی باشد.

از همین جهت تنظیمات دستگاه ضربه زن مکانیکی برای نصب، راه اندازی و استفاده ی شاطر های نانوایی در ساده ترین حالت ممکن قرار دارد. می توان به راحتی میزان شدت کوبش و میزان کشش طولی خمیر و میزان تنظیم زاویه کوبش را تنظیم نمود.

گروه صنعتی آذربایجان (افخمی) تولیدکننده انواع دستگاه تمام اتوماتیک نانوایی با سالها فعالیت در این زمینه، با این هدف وارد عرصه صنعت نانوایی شد که بتواند با اتوماسیون کردن نانوایی ها و وارد کردن دستگاه نانوایی به صنعت نانوایی باعث بهبود بهداشت در تولید نان و افزایش تولید نان و کاهش هزینه ها شود.

 دستگاه نانوایی لواش تمام اتوماتیک آخرین ثبت این شرکت بوده است که حاصل 5 دستگاه به صورت هم زمان می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *